Thursday 6 March 2014

ROHA’S RIZQI NURSERY

GROUND FLOOR, PINTU SELATAN, SACC MALL, SHAH ALAM.
NO. TEL : 012-5541448


Anda suka membeli belah sambil membeli barangan untuk berkebun? Jangan risau. Anda pasti dapat melakukan aktiviti yang anda sukai ini di SACC Mall Shah Alam.
Kepada yang suka bercucuk tanam atau gemar menghiasi ruang landskap anda, di sini terdapat sebuah nurseri iaitu Roha’s Rizqi Nursery. Pelbagai Pokok bunga dan
pokok hiasan terdapat di sini.


Nurseri ini terletak  di “Ground Floor, Pintu Selatan” SACC Mall di tengah-tengah pusat bandaraya Shah Alam, yang mana menempatkan pelbagai kedai-kedai runcit dan kedai membeli-belah seperti produk isi rumah, restoran dan banyak lagi.


Banyak aktiviti yang anda boleh lakukan jika singgah di nurseri ini. Selain membeli-belah, anda juga boleh memilih untuk bersiar-siar di Taman Tasik Shah Alam yang berada berdekatan di mana anda boleh berjalan-jalan dan menikmati keindahan alam semula jadi bersama keluarga.

Selain daripada pelbagai jenis pokok dan peralatan berkebun, anda juga boleh memperolehi produk kami ‘IMPRA™ Home Gardening’, di sini.


Untuk senarai penuh nurseri-nurseri yang mengedarkan IMPRA™ Home Gardening, sila klik di sini.

3 comments :

  1. Hi. Saya Azidah. Saya ada menjual tanah merah dan top soil. Tanah merah 1 lorry 6 tayar harga Rm60 dan top soil 1 lorry 6 tayar harga Rm75. lorry 6 tayar bersamaan dengan 10-14 tan. Selain itu, saya juga menjual top soil+scam padi+sabut berharga Rm4 untuk 8kg. Harga tidak termasuk dengan kos trasport. Sekiranya berminat boleh whatsApp saya dan hubungi saya di talian 01128172110.

    Terima kasih

    ReplyDelete
  2. Salam. Saya nak tanya, ada jual pokok putat tak?

    ReplyDelete
  3. Salam. Saya nak tanya, ada jual pokok putat tak?

    ReplyDelete